bazaryabi tejary-taliem-ir

استراتژی های بازاریابی:

آگاهی از اصول بازاریابی و فروش یکی از مهم ترین ابزارهایی است که هر مدیری برای انجام کسب و کارش به آن نیاز دارد  است. در کل بازاریابی به معنای فروش است یک فرآیند اجتماعی است که به وسیله آن افراد و گروه‌ ها، چیزی که می‌ خواهند و نیاز دارند را با تولید و مبادله محصولات با دیگران، بدست می‌ آورند. در این میان واحد های مختلفی وجود دارند که می‌ توانند خودشان مشتری به‌حساب بیایند ولی مصرف‌کننده نباشند.

بازاریابی تجاری یا Trade Marketing از زمان قدیم وجود داشته و با مرور زمان با رشد و پیشرفت تجارت به مرور کامل تر شده است. این بازاریابی امروزه در همه جا دیده می شود از مؤسسات تبلیغاتی گرفته تا شرکت های بزرگ تجاری و مؤسسات روابط عمومی.

معمولا تولید کننده های بزرگ در کالاهای مصرفی از این نوع بازاریابی استفاده می کنند که در تولید محصولات غذایی بیشتر دیده می شود. چرا یک محصول بهتر پول می سازد تا دیگری؟ چرا یک محصول نسبت به دیگری بهتر و بالاتر است؟ بازاریابی تجاری کمک می کند تا تفاوت های محصولات مشخص شوند و محصول ناموفق را به یک محصول موفق و پول ساز تبدیل می کند.

 

برای خواندن مطالب بیشتر در این زمینه کلیک کنید.

بیشتر بدانید…

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

پاسخی بگذارید