OsuleMonshigari.[taliem.ir]

اصول منشی گری

چکیده

منشی کلمه ی قدرتمدی است . مثلا در آمریکا عبارت «»Secretary Stateبه معنای وزیر است . بنابر این هر منشی که در یک وزارتخانه کار میکند ، یک وزیر (منشی) رئیس کل دولت است . بنابراین منشی گری تخصصی است که دارای شأن و منزلت اجتماعی بالایی می باشد . پزشکی که مریضانش را شفا میدهد پزشک خوبی است و برعکس . این مثال ساده در مورد یک منشی نیز صدق میکند. اگر منشی در کنار رئیس خود بتواند به مشتری ها کمک کند ، او نیز یک منشی خوب است و اگر از عهدهء این کار برنیاید که هیچ . یک فرد برای منشی شدن ، تحصیلات پایه ای و مهارت های خاصی را فرا میگیرد. اما هر چه که میگذرد او در حین کار ، مهارت ها و توانایی هایش را توسعه و بهبود میدهد تا این که به یک منشی حرفه ای تبدیل میشود . درست مانند یک پزشک که در طول سال های طبابتش چیزهای زیادی را می آموزد. یک منشی حرفه ای کسی است که از ابتکار و خلاقیت در جهت انجام بهتر وظایف خود بهره میبرد . او خود تصمیم میگیرد و عمل میکند ، اگر اشتباه کرد خود او آن را تصحیح میکند و از آن شکست درس می آموزد تا دیگر آن را تکرار نکند . ارزش یک منشی حرفه ای در همین قبول مسئولیت خلاصه میگردد . به یاد داشته باشید کسی پذیرش مسئولیتی را بر عهده میگیرد که از آن لذت ببرد.  در راستای تحقق اهدافتان باید دریابید که این حرفه از شما چه میخواهد و آنگاه دست به کار شده و مهارت های خود را توسعه داده و قدم به قدم به سوی پیشرفت گام بردارید . دلیل این که اغلب انسانها در تشخیص موقعیت های خوب اشتباه میکنند این است که آنها اغلب فریب کارهای سخت را میخورند. همین حالا شروع کنید ! یک برنده هیچ گاه تسلیم نمیشود و کسی هم که از کار شانه خالی میکند ، هیچ گاه برنده نمیشود .

ABSTRACT

The secretary is a powerful word. In America, for example, the phrase “secretary” means the minister. Therefore, every secretary working in a ministry is a secretary (general) of the government. Therefore, there is a specialized secretariat that has a high social status. A doctor who heals his patients is a good doctor and vice versa. This simple example also applies to a secretary. If the secretary can help clients with his boss, he’s also a good secretary and if he does not do that, there’s nothing. A person learns for secretarieship, basic education, and special skills. But whatever goes on, he develops and improves his skills and abilities during his career until he becomes a professional secretary. Just like a doctor who learns a lot during his years of practice. A professional secretary is someone who uses initiative and creativity to better perform his duties. He decides and acts himself, if he is mistaken, he will correct it himself and teach it the failure of the lesson to repeat it no longer. The value of a professional secretary is summarized in this assumption of responsibility. Remember, someone accepts the responsibility to enjoy it. In order to achieve your goals, you need to know what the profession wants from you, and then work and develop your skills and take steps to make progress. The reason most people make mistakes in identifying good situations is that they often eat deceitful things. Get started now! A winner will never be surrendered, and a person who fails to work will never win.

Year: 2017

Publisher: Zarrin Mehr

By : Paramut Batra

File Information: persian Language/ 10 Page / size: 214 KB

Download

سال : 1396

ناشر : زرین مهر

کاری از : پرومد باترا

اطلاعات فایل : زبان فارسی / 10 صفحه / حجم : KB 214

لینک دانلود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید