AncheHarBazaryabiBayadDarMasireKhardeMoshtariBedanad

آنچه هر بازاریابی باید در مسیر خرید مشتری بداند

چکیده

مسیر خرید مشتری اصطلاحی است که نحوه خرید و مکان انجام خرید توسط یک مشتری را نشان می دهد برای یک بازاریاب بسیار مهم است که این مسیر را بشناسد چرا که درک درست از این مسیر است که می تواند به بازاریاب  کمک کند که مشتریان را در لحظه درست با پیامی درست درگیر کنند تا بتوانند بر فرآیند تصمیم گیری مشتری اثر  بگذارند. امروزه در محیط هایی هستیم که مشتریان به طور دائمی از طریق گوشی های هوشمند، رایانه ها و تبلت ها و… به اطلاعات لحظه ای دسترسی دارند و هر مشتری مسیر خرید منحصر به فرد و پیچیده ای دارد که این امر کار  رسیدن به مخاطبان مورد نظر را برای بازاریابان هر چه سخت تر می کند. آیا شما مسیر خرید مشتریان خود را می  شناسید؟ این نوشته به شفاف سازی 5 چیزی خواهد پرداخت که هر بازاریابی باید در مورد مشتریان خود بداند این روزها معرفی بک محصول جدید، پلتفرم جدید، وحتی محتوا به روش های جدید برای درگیر کردن مشتریان، به کلی  نحوه رابطه مشتریان را با برند ها متحول ساخته است. همیشه لحظه ای وجود دارد که مشتری بیشترین تاثیر را از پیام های ارسال شده از سوی یک برند میگیرد و شناخت این لحظه اهمیت درک مسیر خرید مشتری را بیش از پیش روشن می کند. با بروز تکنولوژی های جدید مسیر های بسیار زیاد و پیچیده ای برای ارتباط مشتری با یک برند به وجود آمده است، جستجو در اینترنت، اشخاص ثالث، شبکه های اجتماعی و .. منابعی هستند که ممکن است به تنهایی و یا همه با هم فرآیند تصمیم گیری یک مشتری را تحت تاثیر قرار دهند و عدم  آشنایی بازاریابان با با هر یک از منابع بالا می تواند به شدت خطرناک باشد. با تحلیل رفتار مشتریان آنلاین این امکان فراهم می شود که به سوالات بی شماری که در مورد مشتری به وجود می آید پاسخ داد. اینکه مشتری کی و کجا خرید می کند و سو الات دیگر زیادی را در این نوشته تحلیل خواهیم کرد.

 

 

ABSTRACT

The customer purchase path is a term that shows how to buy and place a customer makes a purchase. It is very important for a marketer to recognize this route because it is a good understanding of the route that can help the marketer to get customers at the right moment. They will deal with the right message so that they can influence the client’s decision-making process. Today we are in the environments where customers constantly have access to instantaneous information through smartphones, computers and tablets, and each customer has a unique, sophisticated purchase route that reaches the target audience. It’s getting harder for marketers. Do you know how to buy your customers? This article will focus on clarifying what each marketing must know about its customers. These days, the introduction of a new product batch, a new platform, and even content, in new ways to engage customers, has completely revolutionized how customers interact with brands. Is. There is always a moment when the customer gets the most out of the message sent by a brand, and knowing this moment further underscores the importance of understanding customer shopping. With the advent of new technologies, there are many complex and complex routes for customer communication with a brand, Internet search, third parties, social networks, and more. Resources that may be solved alone or together with each other. Influencing a client will make the marketer’s lack of familiarity with any of the above resources extremely dangerous. By analyzing the behavior of online customers, it is possible to answer the many questions that are posed by the customer. Whether and when the customer buys a customer will analyze a lot of other things in this post.

 

 

Year: 2016

Source :  inc.com

By : Qasem Mizipour Azari

File Information: Persian Language/ 11 Page / size: 591 KB

Download

سال : 1395

منبع :   inc.com

کاری از : قاسم نظامی پور آذری

اطلاعات فایل : زبان فارسی / 11 صفحه / حجم : KB 591

لینک دانلود

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید