SAGES.Manual.Transitioning.to.Practice.[taliem.ir]

The SAGES Manual Transitioning to Practice

ABSTRACT

  After many years of medical school, the residency match process, general surgery residency training, research fellowships, and additional fellowship match processes and training programs, you are ready and excited to take care of surgical patients both in and out of the operating room. You are ambitious and idealistic, ready to emerge from all of those grueling years to finally be a “surgeon.” The training of a surgeon, however, rarely focuses on life after residency. And this life after residency starts with your first job. Furthermore, there is startling data regarding dissatisfaction physicians in general often have with their first jobs. In fact, approximately 50% of physicians change jobs within their first 2 years, and the most common reason for this is a mismatch in expectations and practice culture . The goal of this section is to prepare the surgical trainee in his or her final years of training for the daunting task of navi  gating the surgical job market in order to maximize the odds of finding a job that fits one’s expectations. Later chapters in this manual will cover both the process of choosing a job as well as salary and contract negotiations. In this chapter,  however, the focus will be on the first step of the job hunt, finding a job.

INTRODUCTION

  This process starts with the difficult challenge of prioritization and creation of a personal inventory (Table 1.1) . For many surgical trainees, this is the first time you need to focus on your own goals and priorities rather than the goals and priorities of your patients, attendings, and training programs/ institutions. For some this will be a process of self-reflection, but for many this process intimately involves the input and guidance from an inner circle of mentors, friends, and family. There will often be conflicts when you are creating this inventory: conflicts between location and job, job and opportunity, income and lifestyle, as well as many others. Embrace these conflicts and try to honestly answer the critical questions of what you are looking for. The goal of this step of the process should be to create a “mission-statement” for yourself that details the motivations, methods, and goals for the 2 -,5-, and 10-year benchmarks. Clinical interests, personal interests, leadership goals, roles in education, and research aspirations should all be addressed. Stretch goals should be identified, focusing on what achievements will set you apart. These can include clinical expertise, global health, academic promotion, innovations, publications, grants, administrative promotion, as well as others. You  should attempt to characterize these goals as either flexible or nonnegotiable.

چکیده

پس از سالها مدرسه پزشکی، روند مسابقه اقامت، آموزش مجدد جراحی عمومی، بورس تحصیلی و فرآیندها و برنامه های آموزش مسابقه اضافی، شما آماده و هیجان دارید که از بیماران جراحی در داخل و خارج از اتاق عمل مراقبت کنید. شما بلندپروازانه و ایده آل هستید، آماده باشید تا از تمام این سال های خسته کننده بیرون بیایید تا سرانجام “جراح” شوید. اما آموزش جراح، به ندرت در زندگی پس از اقامت تمرکز می کند. و این زندگی پس از اقامت با اولین کار شما آغاز می شود. علاوه بر این، داده های شگفت آور در مورد نارضایتی پزشکان به طور کلی اغلب با اولین مشاغل خود را. در حقیقت، حدود 50 درصد از پزشکان شغل خود را در 2 سال اول تغییر می دهند و شایع ترین دلیل این عدم انطباق در انتظارات و تمرین فرهنگ است. هدف این بخش تهیه کارآموز جراحی در سالهای آخر تحصیل خود برای انجام وظیفه ناخوشایند در جهت دستیابی به بازار کار جراحی است تا امکان شغلی را پیدا کند که متناسب با انتظارات او باشد. فصل های بعد در این کتابچه، هر دو روند انتخاب شغل و همچنین حقوق و دستمزد و مذاکرات قراردادی را پوشش می دهد. در این فصل، با این حال، تمرکز بر روی اولین قدم شکار شغل، پیدا کردن یک شغل است.

مقدمه

این فرآیند با چالش دشواری تعیین اولویت و ایجاد موجودی شخصی شروع می شود (جدول 1.1). برای بسیاری از کارآموزان جراحی، این اولین بار است که شما نیاز به تمرکز بر اهداف و اولویت های خود را به جای اهداف و اولویت های بیماران خود، برنامه های آموزشی و برنامه های آموزشی / موسسات آموزشی. برای بعضی از این فرآیند خود بازتاب است، اما برای بسیاری از این فرایند به طور کامل شامل ورود و هدایت از یک حلقه درونی مربیان، دوستان و خانواده است. اغلب زمانی که شما این موجودی را ایجاد می کنید، درگیری ها رخ می دهد: درگیری بین محل و محل کار، شغل و فرصت، درآمد و شیوه زندگی، و همچنین بسیاری دیگر. این درگیری ها را در آغوش بگیرید و سعی کنید صادقانه به سوالات بحرانی آنچه که دنبال می کنید پاسخ دهید. هدف این مرحله از فرایند باید برای ایجاد یک “بیانیه ماموریت” برای خودتان باشد که انگیزه ها، روش ها و اهداف مربوط به معیارهای 2، 5 و 10 ساله را مشخص می کند. منافع بالینی، منافع شخصی، اهداف رهبری، نقش آموزش و پرورش و آرمان های تحقیق باید مورد توجه قرار گیرد. اهداف کشش باید شناسایی شوند، با تمرکز بر آنچه دستاوردها به شما تعلق دارند. این می تواند شامل تخصص بالینی، بهداشت جهانی، ارتقاء آکادمیک، نوآوری، انتشارات، کمک هزینه، ارتقاء اداری، و همچنین دیگران باشد. شما باید تلاش کنید که این اهداف را انعطاف پذیر یا غیرقابل انعطاف بدانید.

Year: 2016

Publisher: SPRINGER

By :  David B. Renton , Peter Nau,Denise W. Gee

File Information: English Language/ 247 Page / size: 1.58 MB

Download tutorial

سال : 1395

ناشر : SPRINGER

کاری از : دیوید بنت Renton، Peter Nau، Denise W. Gee

اطلاعات فایل : زبان انگلیسی / 247 صفحه / حجم : MB 1.58

لینک دانلود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید