ویژگی های یک برند با شخصیت!
چکیده
زمانی که برندسازی تبدیل به یک مفهوم معروف و شناخته شد، فعالان حوزه بازاریابی به این فکر افتادند که چگونه میتوانند برند بهتری بسازند. جنیفر آکر یک بازاریاب معروف و شناخته شده از دانشگاه استنفورد بود که مفهوم پنج ویژگی شخصیت برند را در این رابطه پیشنهاد داد. وبسایت آی بازاریابی: زمانی که برندسازی تبدیل به یک مفهوم معروف و شناخته شد، فعالان حوزه بازاریابی به این فکر افتادند که چگونه میتوانند برند بهتری بسازند. جنیفر آکر یک بازاریاب معروف و شناختهشده از دانشگاه استنفورد بود که مفهوم پنج ویژگی شخصیت برند را در این رابطه پیشنهاد داد. برندها زمانی صاحب شخصیت شدند که مردم شروع به برقراری ارتباط با آنها کردند. بر این اساس برندی مانند پپسی میتواند بهعنوان یک “شخصیت جوان” مدنظر قرار بگیرد. هارلی دیویدسون میتواند یک “برند زمخت” نامیده شود. آئودی و بی ام و میتوانند بهصورت یک “شخصیت پیچیده” شناخته شوند و برند اینتل میتواند یک “برند لایق و شایسته” نامیده شود. بر اساس تجزیهوتحلیل شخصیت برند، هر برندی یک ویژگی متمایزکننده دارد که معرف آن برند در بین مخاطبین است. اجازه دهید قدری بیشتر در رابطه با هریکی از این 5 ویژگی برند کاوش کنیم و آنها را بشناسیم: 1- صمیمیت: برند موردنظر شما از چه میزان صمیمیتی برخوردار است؟ اگر قرار بر این بود که یک سیاستمدار برند خودش را بسازد، فکر میکنم اولین خصوصیتی که مردم متوجه آن در شخصیت وی میشدند،میزان صمیمیت وی بود. اسامی بسیار بزرگی در دنیای سیاست وجود دارند که برای صمیمیت و فداکاری خود شناخته میشوند، مانند: جان اف. کندی، نلسون ماندلا، ماهاتما گاندی و … . به اعتقاد جنیفر آکر یک برند صمیم، خاکی، صادق و شاد و خوشحال است. 2- هیجان: اگر در آینده نزدیک قرار بر رفتن به مکان عجیبوغریب مانند دیزنی پارک یا یونیورسال استودیوز بود، برای توصیف آن از چه واژهای استفاده میکردید؟ آیا آن کلمه چیزی غیر از هیجانزده یا هیجانانگیز بود؟ برندهایی که پردل و جرئت، سرزنده و فعال و تخیلی هستند، به ایجاد هیجان در مصرفکننده شناخته میشوند و بنابراین تحت همین عنوان هم شناخته میشوند.
ABSTRACT
When branding became a well-known concept, marketing activists began to wonder how they could build a better brand. Jennifer Acre was a well-known and renowned market man from Stanford University who offered the concept of five brand features in this regard. Marketing IP website: When branding became a well-known concept, marketing activists began to wonder how they could build a better brand. Jennifer Acre was a well-known and renowned Stanford University marketer who proposed the concept of five brand features in this regard. Brands became the owner when the people began to communicate with them. Accordingly, a brand like Pepsi can be considered a “young person.” Harley-Davidson can be called a “rude brand”. Audi and BMW can be recognized as a “complex personality” and Intel brand can be called a “desirable brand”. Based on the brand personality analysis, each brand has a distinctive feature that represents the brand among the audience. Let’s explore a bit more about each of these five brand attributes: 1. Dexterity: How smart is your brand? If it was supposed to be a brand politician, I think the first feature people saw in his personality was his intimacy. There are many great names in the world of politics that are known for their intimacy and sacrifice, such as: John F. Kennedy, Nelson Mandela, Mahatma Gandhi and more. According to Jennifer Acre, a brand is a sentimental, earthy, honest, happy and happy one. 2. Excitement: If you were going to a strange place like Disney Park or Universal Studios in the near future, what would you use to describe it? Was that word anything exciting or exhilarating? Brilliant, daring, lively, active and imaginative brands are known as consumer emotions and are therefore also known under the same heading.
Year: 2016
Source : www.bartarinha.ir
By : 0
File Information: Persian Language/ 18 Page / size: 827 KB
سال : 1395
منبع : www.bartarinha.ir
کاری از : 0
اطلاعات فایل : زبان فارسی / 18 صفحه / حجم : KB 827
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟نظری بدهید!