روشها، اصول و استراتژیهای نوین در بازاریابی تجاری.[taliem.ir]

روشها، اصول و استراتژیهای نوین در بازاریابی تجاری

چکیده

اطــلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار می گیرد از منابع مخـتلفــی از جــمله کتاب مزایای رقابتاثر مایک پورتر، و چند اثر از فیلیـپ کـــاتـــلر گــــردآوری شده است. مفاهیمی نظیر: استراتژی های کلی، روش هـای قـــیمت گـذاری، تـــوزیع، تـــوسعه تـبلیغات و تقسیم بندی در بازار مورد بحث و بررسی قرار خـواهد گرفت. فاکتورهایی مانند نفوذ در بازار، سود، بودجه، بــررسی اقتـــصــادی، سرمایه گذاری های کلان، فعالیت های دولتی، تغیـــیـرات آمــاری، پدید آمدن تسهیلات تکنولوژیک، و گرایشات فرهنگی نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت . به منظور تبیین خط مشی کلی بازاریابی می بایست همواره دو نکته اساسی را در نظر داشت : چگونه می توانید در عرصه رقابت ها، تجارت مقرون به صرفه ای داشته باشید چگونه می توانید از برنامه های معین شده روزانه حمایت کرده و آنها را اجرا نمایید این روزها به دلیل به وجود آمدن رقابتهای بسیار شدید و تنگاتنگ، تعیین یک نوع استراتژی کلی از ملزومات کار به شمار می رود. شما با این کار می توانید توان برابری محصولات خود را با سایر کالا ها تضمین کنید؛ برای پی ریزی این استراتژی باید اسلوب مشخصی را به کارگیرید تا بتوانید آن را به طور روزانه در برنامه کاری خود به مرحله اجرا درآورید. اگر تکنیک انتخابی شما توسط منبع موثقی از کارشناسان متبحر پی ریزی نشده باشد، ارزش چندانی نداشته و کاربردی نخواهد بود . در روند ایجاد یک طرح کاربردی در عرصه تجارت باید عوامل بیشماری را در نظر گرفته و مورد بررسی قرار دهید. البته در میان کلیه این عوامل، فاکتورهایی هستند که از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. باید توجه داشت که تعیین هرگونه خط مشی کلی نیازمند ملاحظات مخصوص به خود می باشد. لازم نیست همهی عوامل مهم را در تبیین خط مشی های کلی، دخیل کنیم. اگر کمی بیشتر قت کنید، متوجه خواهید شد که در اکثر استراتژی ها نقاط اشتراکی به چشم می خورد. در این قسمت نگاهی به چند نمونه از مهمترین فاکتورهای قابل بررسی خواهیم داشت.

 

ABSTRACT

The information provided in this article is compiled from various sources, including Mike Porter’s “Benefits of Competition” book, and several works by Philip Cutler. Concepts such as: general strategies, pricing methods, distribution, promotion and market segmentation will be discussed. Factors such as market penetration, profits, budgets, economic reviews, large investments, government activities, statistical changes, technological opportunities, and cultural trends will also be discussed. In order to explain the overall marketing strategy, you have to always consider two basic points: How can you make a bargain in the realm of competition? How can you support and execute scheduled daily programs? Due to the very intense and intense competition, days are a kind of general strategy of job requirements. By doing so, you can ensure the equivalence of your products with other goods; to formulate this strategy, you must use a specific style to implement it on an ongoing basis in your work plan. If your chosen technique is not set up by a reliable source of expert knowledge, it will not be worth much and will not work. In the process of creating an application in the field of commerce, consider countless factors. Of course, among all these factors, there are factors that are more important. It should be noted that the determination of any general policy requires its own considerations. It is not necessary to involve “all” important factors in explaining general policies. If you get a little more, you will notice that there are shared points in most strategies. Here are some of the most important factors to consider.

 

Year: 2016

Source : www.mardoman.net

By : 0

File Information: Persian Language/ 19 Page / size: 733 KB

Download

سال : 1395

منبع : www.mardoman.net

کاری از : 0

اطلاعات فایل : زبان فارسی / 19 صفحه / حجم : KB 733

لینک دانلود

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید