jatr nejat shoma-taliem-ir

چتر نجات شما چه رنگی است؟

(برای رسیدن به موفقیت شخصی و حرفه ای، ضروری است تا افراد از پانزده سالگی برنامه ای برای کشف شغل دلخواه خود داشته باشند.)

ضروری است به زندگی دلخواه خود و شغلی که میتواند رسیدن به آن زندگی مطلوب را برای شما آسان سازد، بیندیشید. دوست دارید زندگیتان را وقف چه اهدافی کنید؟ کارتان به تحقق کدام اهداف در زندگی شما کمک خواهد کرد؟ کتاب به خواننده کمک میکند تا گام به گام به شناسایی ارزشهای مهم برای خود و نوع زندگی مطلوب خود بپردازد. با این روش، خواننده میتواند عناصر تشکیل دهنده شغل مناسب و چگونگی به دست آوردن ویژگی های لازم برای آن شغل را شناسایی کند.

این کتاب میتواند به پرسش های شما پاسخ دهد. با خواندن این کتاب و انجام تمرینات آن میتوانید به عنوان یک جوان یا نوجوان زندگی مطلوب و شغل رویایی خود را توصیف کرده و اطلاعات لازم برای شناسایی تحصیلات، آموزشها و مشاغل مرتبط که تجربه و مهارت لازم را در اختیار شما قرار میدهند تا توانایی لازم برای شغل رویایی خود به دست آورید، آگاه خواهید شد. در نظر داشته باشید که این کتاب فقط مختص جوانان و نوجوانان نیست، افرادی که در سنین بالاتری هستند و هنوز اقدامی برای شناسایی مشاغل مطلوب خود نکرده اند یا برنامهریزی در آن زمینه نداشته اند، نباید نگران باشند. با خواندن این کتاب و گرفتن ایده هایی از آن میتوانند آنچه را که میخواهند یاد بگیرند و برنامهای برای کارراهه خود طراحی کنند که بدون توجه به سن وسالشان به آنان کمک نماید.

برای دانلود رایگان کتاب بر روی لینک کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید