karafarinhaye emroz-taliem-ir

کارآفرینان پیروز، زنان سازنده

(برای یافتن راه حل، به روش های جدید متوسل شوید. اگر همیشه همان کارهای قبلی را تکرار کنید، همیشه به همان نتایج قبلی میرسید.)

چرا بعضی زنان کسب وکارهای خارق العاده ای خلق میکنند و از نظر مالی مستقل هستند، و بعضی دیگر فقط روی کاناپه نشسته، تلویزیون تماشا کرده و رویاپردازی میکنند که اگر یک ایده خوب داشتم، اگر جرات کافی داشتم، اگر به دانشکده بازرگانی رفته بودم، اگر مدرک تحصیلی داشتم، اگر وقت بیشتری داشتم، اگر بیشتر از من حمایت میشد و اگر باهوشتر بودم، دنیا گلستان میشد. آیا شما هم در مقام زن دوست دارید مالک کسب وکار خودتان باشید؟ خب، بیایید اجازه ندهیم که این خواسته در حد رویا باقی بماند.

این کتاب را بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که دیدگاه لازم برای تحقق آن را دارید. همه زنان کارآفرین از جایی شروع کردند. باید بدانید که زنان زیادی مالک کسبوکار خودشان هستند و رویای خود را محقق کرده اند. آنها زندگی خانوادگی و شغلی خود را با موفقیت متعادل کرده و احساس رضایت دارند. شاید نمیخواهید معروف شده یا مالک یک امپراطوری شوید. شاید فقط میخواهید مسئولیت سرنوشت خود را به عهده بگیرید و برای کسب درآمد، کاری را که دوست دارید انجام دهید. هدفتان هرچه که باشد، این کتاب به شما کمک میکند تا به آن دست یابید و چه مرد و چه زن، میتوانید از رهنمودهای آن استفاده کرده و کسب وکارتان را بسازید.

برای دانلود رایگان کتاب بر روی لینک کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید