Namayeshgah.[taliem.ir]

آداب حضور در نمایشگاه (در نمایشگاه ها چگونه صحبت و رفتار کنیم؟)

چکیده

عوامل بسیار زیادی در جذب بازدید و خرید محصولات و خدمات از غرفه شما وجود دارد مثل: طراحی و ساخت غرفه شما، نوع محصولات و خدمات، موقعیت مکانی غرفه و … اما مهمترین عاملی که باعث میشود که بازدیدکنندگان به خریداران و پیشنهاددهندگان همکاری برای شما تبدیل شوند: طرز گفتار و رفتار شما و در یک کلام شخصیت شماست! و بازدیدکنندگان شخصیت شما را مساوی با کیفیت محصولات و خدمات شما میدانند. در نمایشگاه ها بیشتر فضا به این سمت رفته است که ارائهدهندگان اکثراً به معرفی محصولات و خدمات خود میپردازند تا اینکه بخواهند مستقیم کالا خرید و فروش کنند و خریداران نیز برای آشنایی در نمایشگاه حضور پیدا می ً کنند و خرید عمده و اصلی معمولا بعد از نمایشگاه صورت میگیرد و تعدادی از این بازدیدکنندگان به مشتری وفادار و دائمی تبدیل میشوند. اگر میخواهید به عنوان مدیر یا یکی از کارکنان غرفه در نمایشگاه نتایج فوق العاده ای بگیرید در ادامه نکات مهمی آورده ام که به شما بسیار کمک خواهد کرد.

 

مقدمه

اگر بخواهم از بین منافعی که نمایشگاه میتواند برای شما داشته باشد فقط یک گزینه را انتخاب کنم: گرفتن اطلاعات تماس علاقهمندان و نیازمندان به محصولات و خدمات شماست! این اطلاعات میتواند شماره تماس، ایمیل و اطلاعات مجموعهای که آنها مشغول به کار هستند و شما میتوانید بسته به نیاز خود اطلاعات موردنیاز خود را بگیرید و در قدم های بعدی به همین افراد میتوانید پیشنهادات خود را از طریق اطلاعاتی که گرفته اید به آنها معرفی کنید و بجای یکبار خرید از نمایشگاه، میتوانید بارها به آنها خدمات و محصولات خود را بفروشید. ً اطلاعات گرفتن نباید در ابتدای کار باشد که معمولا در این شرایط مقاومت نشان میدهند، شما ابتدا باید به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ داده و راهنماییشان کنید و پس از آشنایی بیشتر و ایجاد رابطه ای دوستانه میتوانید درخواست اطلاعات تماس داشته باشید.

 

 

ABSTRACT

There are a lot of factors in attracting visitors and purchasing products and services from your booth, such as: designing and building your booth, the type of products and services, booth location, etc. But the most important factor that makes the visitors converts to buyers and co-sponsors. : Your speech and behavior, and in a word, is your personality! And viewers recognize your character as the quality of your products and services. Exhibitions have seen more space that providers often introduce their products and services, rather than wanting to buy and sell goods directly, and shoppers will be available to attend the exhibition, and major purchases will usually take place after the show. And some of these visitors become loyal and permanent customers. If you want to have a great result as a manager or one of the booth staff at the fair, then I’ll bring some important tips that will help you a lot.

 

INTRODUCTION

If I want to choose from one of the benefits that the exhibition can have for you: take contact information for people interested in your products and services! This information can be the contact number, email, and collections information they are working on, and you can get the information you need according to your needs, and in the next steps you can give the same people information through the information you have taken. And instead of once shopping from the exhibition, you can sell them products and services over and over again. Catching information should not be at the beginning of the work, which usually resists in these conditions, you must first respond to the questions of the visitors and guide them, and after learning more and creating a friendly relationship, you can request contact information.

 

Year: 2016

Source :  www.karkonan.com

By : Jaber Mortezaei

File Information: Persian Language/ 20 Page / size: 514 KB

Download

سال : 1395

منبع :   www.karkonan.com

کاری از : : جابرمرتضایی

اطلاعات فایل : زبان فارسی / 20 صفحه / حجم : KB 514

لینک دانلود

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید