IP Contact Center Enterprise.[taliem.ir]

IP Contact Center Enterprise

ABSTRACT

Cisco Customer Interaction Network:  The Cisco Customer Interaction Network solution helps enable all  stakeholders in sales, service, and support to work together more efficiently and effectively to achieve greater customer intimacy. The Cisco Customer Interaction Network (CIN) solution helps enhance  interactions across all customer touch points, including sales, service, outsourcing vendors, and channel partners, to work together more effectively and efficiently to achieve greater customer intimacy. By anticipating and responding to customer needs, companies not only improve customer loyalty, but also optimize the entire production process to deliver what sells.  Cisco Customer Interaction Network:  „ Visibility across all customer interaction functions, systems, and processes. „ Collaboration with sales, service, outsourcing vendors, channel partners, and customers. „ Network security throughout the entire service and support chain, including channel partners and outsourced service functions. „ Flexibility to adapt sales and service organizations to offer new solutions based on customer needs. 

INTRODUCTION

Carrier Class Reliability : „ The ICM solution meets carrier-class quality standards – which are significantly more stringent than traditional data-level reliability – through distributed fault tolerance of all system components. „ Cisco knows that your contact center operation is mission-critical to your business. The distributed fault tolerance of all ICM software products — from the network all the way to the agent’s desktop — was designed to ensure continuous transaction processing. „ Both sides of a duplexed pair of machines operate on the same data simultaneously ensuring that if one goes down the other keeps processing. If the problem cannot automatically be repaired, the system proactively issues a service alert to our Technical Support Center.

چکیده

شبکه ارتباطات مشتری سیسکو: راه حل شبکه ارتباطات مشتری سیسکو به همه متولیان فروش، خدمات و پشتیبانی کمک می کند تا با همکاری کارآمدتر و مؤثرتر برای رسیدن به صمیمیت بیشتر مشتریان، همکاری کنند. راهکار شبکه Cisco برای مشتری، باعث افزایش تعامل در همه نقاط لمس مشتری می شود، از جمله فروش، سرویس، فروشندگان خارجی و شرکای کانال، برای همکاری بیشتر و کارآمدتر برای رسیدن به صمیمیت بیشتر مشتری. با پیش بینی و پاسخ به نیازهای مشتری، شرکت ها نه تنها وفاداری مشتری را بهبود می بخشد، بلکه کل فرآیند تولید را به منظور به دست آوردن آنچه که می فروشند، بهینه سازی می کند. سیسکو شبکه تعامل مشتری: ؟؟ دید در تمام توابع تعامل با مشتری، سیستم ها و فرآیندها. ؟؟؟ همکاری با فروش، خدمات، فروشندگان خارجی، شرکای کانال و مشتریان. ؟؟؟ امنیت شبکه در سراسر کل خدمات و زنجیره پشتیبانی، از جمله شرکای کانال و توابع سرویس برون سپاری. ؟؟؟ انعطاف پذیری برای سازگاری با فروش و سرویس های سازمان برای ارائه راه حل های جدید بر اساس نیازهای مشتری است.

مقدمه

قابلیت اطمینان کلاس: راه حل ICM با استانداردهای کیفیت کلاس حامل مطابقت دارد – که به طور قابل توجهی دقیق تر از قابلیت اطمینان در سطح اطمینان در سطح استاندارد – از طریق تسلیم تقسیم خطا از تمام اجزای سیستم می باشد. ؟؟؟ سیسکو می داند که عملکرد مرکز تماس شما مأموریت شما برای کسب و کار شما است. تحمل خطای توزیع شده از تمام محصولات نرم افزاری ICM – از طریق شبکه تا راه دسکتاپ عامل – برای تضمین پردازش پیوسته طراحی شده است. ؟؟؟ هر دو طرف یک جفت ماشین دو نفره هم به طور همزمان روی همان داده ها کار می کنند – اطمینان حاصل کنید که اگر یک نفر پایین بیاید دیگر پردازش را ادامه می دهد. اگر مشکل به طور خودکار تعمیر نمی شود، سیستم فعالانه هشدار خدمات به مرکز پشتیبانی فنی ما می کند.

Year: 2006

Publisher: Cisco

Source : Cisco.comWebsiteatwww.cisco.com/go/offices

File Information: English Language/ 254 Page / size: 15.91 MB

Download

سال : 1385

ناشر : Cisco

منبع : Cisco.comWebsiteatwww.cisco.com/go/offices 

اطلاعات فایل : زبان انگلیسی / 254 صفحه / حجم : MB 15.91

لینک دانلود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید