Etemade-Moshtari-Dar-KasboKare-Interneti

کسب سریع اعتمادمشتری در کسب و کار اینترنتی

چکیده

یک فروشنده قبل از اینکه بخواهد وارد عرصه ی فروش شود باید محصولی که تولیده کرده است دارای ارزش و کارایی بالایی باشد. هدف ما فقط فروش نیست، و نمیخواهیم فروشی انجام دهیم و پولی بابت آن دریافت کنیم، ما اول می آییم خدمتی را انجام میدهیم و براساس این خدمت هزینه دریافت میکنیم، حالا هر چقدر این خدمت بزرگتر باشد به طبع هزینه ی بالایی را خواهیم گرفت. مشتریان ارزش و تجربیات به همراه احساسات خوبی که از محصولات و خدمات ما دریافت میکنند را خرید میکنند. اگر محصولی تولید میکنید و خودتان استفاده نمیکنید با از محصول بهتری استفاده میکنید حتماً آن محصول را اصلا منتشر نکنید. محصولات و خدماتی که خودتان آنها را به اندازه ای قبول دارید که همیشه از آنها استفاده میکنید و برایتان در اولویت است میتوانید برای فروش روی آنها حساب کنید.

مقدمه

باور شما از کسب و کارتان است که نتیجه را برایتان به ارمغان می آورد، طبق تحقیقاتی که انجام شاده است، شما بر اساس باورهایتان اقدام و تلاش میکنید و بر اساس باورهایتان هم نتیجه میگیرید، مشتریان باورهای شما را در ارتباطات شما به خوبی درک میکنند. هر چقدر باورهایتان مثبت تر باشد روند مثبت تری تجربه میکنید. به همه گفته هایتان، قول ها، قوانین و مقررات، ارائه ی خدمت خوب و… متعهد باشید، مشتریان به فروشندگان متعهد اعتماد بیشتری دارند، به هر چیزی که در کسب و کارتان باید رعایت شود متعهد باشید ممکن است کسب و کار شما سامانه پیامکی باشد یا فروش دوچرخه، حتماً لیستی از تعهدات کسب و کارتان تهیه کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید. کسب و کار اینترنتی به اندازه ی کافی خودش تردید دارد، و این شما هستید که باید همه چیر را برپایه ی صداقت و با وضوح جلوی دید مشتریان و کاربران قرار دهید.  هر فعالیتی که انجام میدهید، به وضوح هدفتان را مشخص کنید و حتی آن را در  درسترس کاربرانتان قرار دهید. دانستن هدف شما از سوی کاربران هم اعتمادساز و هم بسیار جذاب است. از تولید محصول بگیر تا یک فایل صوتی رایگان، سعی هدفتان را برای مخاطبانی که دارید به وضوح روشن کنید.

 

 

ABSTRACT

A seller must have a high value and performance before he wants to enter the sales area. Our goal is not just sales, and we do not want to sell and pay for it, we first get a service and we receive a fee based on this service, so now, the larger this service, we will have a high cost. Customers buy value and experience with the good feelings that our products and services receive. If you are producing a product that you do not use yourself with a better product, be sure to not distribute it at all. You can count on them for the products and services you use them to the extent that you always use them and give them priority.

INTRODUCTION

Believing is your business that brings the result to you, according to the research that you are doing, you are acting on the basis of your beliefs, and based on your beliefs, customers will understand your beliefs well in your communications. . The more positive you are, the more positive you are. Commit to all your sayings, promises, laws and regulations, good service and … Customers are committed to committed vendors, committed to everything you need to meet in your business may be your business SMS system or bike sales, make sure you have a list of your business commitments and plan for them. The Internet business is hesitant enough, and this is what you need to do all about, on the basis of honesty and clarity, in front of customers and users. Every activity you do, clearly specify your goal and even put it in the hands of your users. Knowing your target is both trustworthy and very attractive to users. Get caught up to a free audio file, try turning your goal clearly to the audience you have.

Year: 2017

Source : www.takbook.com

By : Mahyar Pars Ara

File Information: Persian Language/ 37 Page / size: 1.05 MB

Download tutorial

سال : 1396

منبع : www.takbook.com

کاری از :  مهیار پارس آرا

اطلاعات فایل : زبان فارسی / 37 صفحه / حجم : MB 1.05

آموزش دانلود

[sdfile url =”http://dl.taliem.ir/book/movafaghiyat/Etemade-Moshtari-Dar-KasboKare-Interneti-taliem.ir.rar”]

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید