HonarMosharekatAfarini.[taliem.ir]

هنر مشاركت آفريني

چکیده

مانند همه انسانها هر شركت داستاني دارد كه ميگويد كجا بوده، كجا هست و كجا ميخواهد بـرود. و ماننـد همه انسانها هر شركت اگر سفري مهم در پيش داشته باشد، به نقشه اي كه مسير صحيح را نشان دهد، نيـاز دارد. كاربرد استراتژي شركت مانند اين نقشه است. استراتژي بيان ميكند برنامه هاي شركت چگونه اهـداف و روياهايش را محقق ميسازد. به همين دليل رهبران شركتهاي موفق، براي حصول اطمينان از تـدوين يـك استراتژي كامل، زمان زيادي صرف ميكنند. آنها تحليلهايي عميق انجام ميدهند، از مشاوران بيروني بهـره ميگيرند، براي فرار از كارهاي روزمره جلسات را بيرون سازمان برگزار ميكنند و سـاعت هـاي طـولاني روي ويرايش هاي جديد كار ميكنند تا مطمئن شوند استراتژي درست تدوين شده است. جالب اين است كه بسياري از اين رهبران اذعان ميكنند تدوين استراتژي، بخش سادهي كـار اسـت. و در عين حال ميگويند بخش چالشبرانگيز، اجـراي اسـتراتژي اسـت. بسـياري از آنهـا مشـتاقند اثـرات اجـراي استراتژيشان را به شما نشان دهند. از همايش هاي بزرگ انتقال استراتژي، ارايه مطالب طراحي بـراي تجديـد ساختار نيروها، معيارهاي ارزيابي پيشرفت، و انتظار بالايشان براي كسب نتايج بهتر در كار داد سخن ميدهند. و هنگامي كه چيزي تغيير نميكند گيج و سردرگم ميشوند؛ از خـود مـيپرسـند: چـرا از سـال گذشـته بهتـر نشدهايم؟ كجاي كار اشتباه كردهايم؟ چگونه ميتوانيم ديگران را همراه كنيم؟ چگونـه مـيتـوانيم از كاركنـان بخواهيم بر روي موضوعات كليدي فكر و عمل كنند؟

مقدمه

در اغلب شركتها، كاركنان درك نميكنند كه استراتژي چيزي نيست كه قبل از شروع مسـابقه تعيـين شـده باشد و سپس اجرا شود. استراتژي مدام در تغيير است و براي داشتن شانس پيروزي نيـاز بـه بـازنگري مـداوم دارد. تمام اما و اگرها بايد همواره مورد بررسي قرار گيرند و فعاليت هـاي مـرتبط بـا آنهـا شناسـايي شـوند و اطمينان حاصل شود كه افراد ميتوانند اجراي اثربخش آنها را ادامه دهند. در سازمانهاي تجاري، هر روز حركتي استراتژيك وجود دارد كه جذابترين نمايشهاي تلويزيـوني را بـه رقابت ميطلبد. اما كاركنان به آن حركات و نمايش هاي استراتژيك گوش نـداده و توجـه نمـيكننـد. درسـت زماني كه همه افراد ميتوانند كاري كنند و اندك تفاوتي ايجاد كنند و زماني كه بازي در جريان است، ميروند كه ساندويچ بخرند. آنها فرصتي را كه به آنها اجازه كمك به اجراي استراتژي كسب وكار ميدهـد، از دسـت ميدهند.

ABSTRACT

Like every person, every company has a story that tells where it was, where it is and where it wants to go. And like all humans, each company needs a map that shows the right path if it has an important journey. Application of the company’s strategy is like this map. The strategy describes how the company’s plans fulfill its goals and dreams. That’s why the leaders of successful companies spend a lot of time to ensure that they formulate a complete strategy. They carry out in-depth analyzes, use external consultants, work outside of the organization to escape the routine of work, and work long hours on new editions to make sure the strategy is well-designed. Interestingly, many of these leaders acknowledge that formulating a strategy is an easy part of the job. And at the same time they say that the challenging part is the implementation of the strategy. Many of them are eager to show you the effects of their strategic implementation. Out of the major conferences of strategy transfer, presentation of design materials for reorganization of forces, progress assessment criteria, and their high expectations for better results. And when they do not change, they become confused and ask themselves: why have not been better since last year? Where have we made a mistake? How can we bring others together? How can we ask our employees to think and act on key issues?

INTRODUCTION

In most companies, employees do not realize that the strategy is not something that is set before the start of the race and then run. The strategy is constantly changing, and for a chance to win, there is a need for continuous review. All but and should always be investigated and related activities identified and ensure that individuals can continue to operate effectively. In business organizations, every day there is a strategic move that will challenge the most appealing television shows. But the staff did not listen to those strategic movements and shows. Just when everyone can do something and make a slight difference, and when the game is in progress, they go to buy a sandwich. They lose the opportunity that they allow them to assist in implementing a business strategy.

Year: 2017

By : Jim hoodan

File Information: persian Language/ 14 Page / size: 170 KB

Download

سال : 1396

کاری از : جيم هودان

اطلاعات فایل : زبان فارسی / 14 صفحه / حجم : KB 170

لینک دانلود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید