Rahnamaye-Sherkat-Dar-Namayeshgah.[taliem.ir]

راهنماي شركت در نمايشگاه هاي بين المللي

چکیده

جهاني سازي بازار يعني رقابت بيشتر ، بـدين معنـي كـه مـديران بايـد اهـداف اساسـي خـود را در مدت زمان كمتري برنامه ريزي كننـد . جهـت نيـل بـه موفقيـت ، شـركتها بايـد ابـزار هـاي بازاريـابي متنوعي مانند نمايشگاه هاي تخصصي و ساير نوآوري ها را به عنـوان عناصـر كليـه اسـتراتژي هاي بازاريـابي جهاني ابداع كنند. ♦ افزايش فروش: عليرغم وجود اينترنت و پست الكترونيكي جهت ارتباطات ، نمايـشگها هنـوز بـه عنـوان روش اصـلي افزايش فروش استفاده مي شوند.زيرا نمايشگاه ها به مشتريان فرصت تجربه محـصولات و كالاهـاي شركت را بدون حضور واسطه ها و امكـان ايجـاد ارتبـاط مـستقيم بـا پرسـنل شـركت ، بـه منظـور پاسخگويي به سوالات آنها و يا مطرح كردن ساير موارد را فراهم مي كند. استفاده از مزاياي پوشش رسانه اي كم هزينه و افزايش آگاهي عمـومي و اطـلاع رسـاني جهـت معرفي نام تجاري: نمايشگاهاي تجاري به شركت كنندگان اين فرصت را مي دهد تا بدون پرداخت هزينه هاي بازاريـابي بالا، توجه رسانه هاي جمعي را به خود جلب كنند و به معرفـي نـام تجـاري (Brand) محـصول خـود بپردازند.علاوه بر اين، بازديدكنندگان از نمايشگاه هاي تجاري و علاقمندان به مجلات و روزنامـه هـاي صنايع، اغلب مديران بازرگاني هستند كه مسئول تصميم گيري در مورد اجراي خريـد هـا مـي باشـند. بنابراين پوشش رسانه اي نمايشگاه هاي  تجاري ، شركت كنندگان را قادر مي سازد تا بطور مـستقيم و موثر به مخاطبان دلخواه خود دسترسي داشته باشند.شناسايي نمايندگي ها و كانالهاي توزيع جديد: نمايشگاه هاي تجاري، توزيع كنندگان و علاقه مندان به ايجاد نمايندگي هاي فروش را از سرتاسر دنيا ه خود جذب مي كند. شركت هايي كه شما ممكن است به هيچ روش ديگري نتوانيد بـه آن دسترسـي پيــدا كنيــد. ارتبــاط بــا چنــين بازديــد كننــدگاني شــما را بــه ســمت ايجــاد و توســعه همكاري هاي جديد در قالب Joint Ventureو پروژه هاي مشاركتي هدايت مي كند. ارتباط قـوي بـا بنگاه هاي اقتصادي و كانالهاي توزيع عاملي است كه هنگام ورود به بازارهاي جديد بسيار مهم است.

 

ABSTRACT

Market globalization means more competition, meaning that managers should plan their core goals in less time. To succeed, companies need to invent various marketing tools such as specialized exhibitions and other innovations as elements of all global marketing strategies. ♦ Sales increase: Despite the presence of the Internet and e-mail for communication, displays are still used as a major way of increasing sales. Exhibitions offer customers the opportunity to experience the products and products of the company without the presence of intermediaries and the possibility of establishing direct contact with the company’s personnel, In order to answer their questions or make other suggestions. ♦ The benefits of low-cost media coverage and increased public awareness and information for introducing a brand name: Trade shows gives participants the opportunity to attract mass media attention without paying high marketing costs. Brand introductions. In addition, visitors to trade fairs and magazine and industry newsletters are often business managers who are responsible for making purchases decisions. Therefore, the media coverage of trade fairs enables participants to directly and effectively access their favorite audience. ♦ Identify new distribution agencies and channels: trade fairs, distributors and enthusiasts to create sales representatives From all over the world. Companies that you may not access in any other way. Connect with such visitors will lead to the creation and development of new collaborations in the form of Joint Venture and collaborative projects. A strong relationship with economic agents and distribution channels is a factor that is very important when entering new markets.

Year: 2017

Preparation and translation: Parvaneh Tahmasbi

File Information: persian Language/ 19 Page / size: 376 KB

Download

سال : 1396

تهيه و ترجمه : پروانه طهماسبي 

اطلاعات فایل : زبان فارسی / 19 صفحه / حجم : KB 376

لینک دانلود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید