روش های بازاریابی تلفنی
بازاریابی تلفنی چیست؟
یکی از شیوههای بازاریابی مستقیم فروش تلفنی و بازاریابی محصولات با استفاده از تلفن است. یکی از اصلیترین محصولاتی که با اتکا به تکنیکهای فروش تلفنی عرضه میشوند، همین زیرساخت های ارتباط نوین هستند. بازاریابی تلفنی میتواند برای نظرسنجی از مشتریان، ارزیابی بازارهای بالقوه، نزدیکتر کردن رابطهی کسب و کار با مشتریان فعلی، مدیریت ارتباط با مشتری و کارهای دیگری از این دست نیز بهکار گرفته شود.در واقع بازاریابی تلفنی یکی از مهمترین و کمهزینهترین روشهای جذب مشتری است.
برای اینکه بازاریابی تلفنی موفقی داشته باشیم نیاز است که نکات زیر را رعایت کنیم:
1) در ساعات کاری، تماسهای تلفنی شخصی را به حداقل برسانید. با انجام اینکار، فروشتان بیشتر میشود.
2) از تمام روز کاری برای تماسهای تلفنی استفاده کنید. اگر تلفن نکنید، هیچگاه آنها را نخواهید یافت.
3) هدفهای روزانه برای تماس های تلفنی خود ایفا کنید و سعی کنید در هر شرایطی به آن اهداف برسید.
4) تعداد تماسهای روزانه خود را در دفتری یادداشت کنید.
5) وقتی با یک شرکت تماس میگیرید، در صورت امکان با بالاترین مقام صحبت کنید، زیرا او قدرت تصمیم گیری دارد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟نظری بدهید!