Energy Marketing 2012-online-taliem.ir

نرم افزار Energy Marketing 2012

Energy Marketing 2012

امروزه صنعت برق سعی در خصوصی کردن تولید و فروش انرژی برق را دارد که باعث ایجاد رقابت بین فروشندگان می شود. فروشنده های انرژی برق به عنوان یک بنگاه اقتصادی برای حداکثر کردن سود نیاز به سیاست گذاری دارد.

نرم افزارها می توانند کمک زیادی در راستای ابزار قوی و پر سرعت و هزینه ها انجام دهند . همچنین نیروگاه ها ، نقش بـه سـزایی به عنوان فروشندگان انرژی برق را در تعیـین قیمت انرژی تحویل شده به مصرف کنندگان ایفا می کنند.

موضـوع مورد بحث این مقاله

1) داشتن ابزاری با دقت       

2) با سرعت و با قابلیت اطمینان بالا

3)  منطبق بر شرایط حاکم بـر بازار برق ایران برای تخمین قیمت بهینه

4)  میزان تولید بهینه به منظور حداکثر کردن سود حاصل از فروش انرژی است.

 

که در این راستا نرم افزاری کاربردی به نام Energy Marketing 2012 برای تعیین استراتژی بهینه فروش طراحی کرده اند.هدف از ارائه این مقاله معرفی این نرم افزار و آشنایی با قابلیت های مهم آن می باشد.

 

 

بیشتر بدانید…

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید