ghavanin va adab shoghli

قوانین و آداب شغلی

رعایت آداب شغلی

رعایت قوانین آداب معاشرت در بیزینس و کار تنها در محیط اداره نیست بلکه این قوانین شامل رفتار و آداب معاشرت با همکاران هم می شود حتی در مکالمه تلفنی. اینکه بدانید چه بگویید و چطور به حرف های طرف مقابل گوش دهید، می توانید پله ای برای موفقیت بیشتر شما در کار، یک شراکت جدید و یا فقط یک مکالمه لذت بخش باشد.

مسلما وقتی کسی با شما احساس راحتی می کند، شما هم با آنها احساس نزدیکی و راحتی بیشتری خواهید کرد و دست یافتن به اهدافتان به طور طبیعی میسر خواهد شد. این مورد غیر از اینکه کمک میکند به هر آن چیز که میخواهید برسید باعث احترام زیاد برای شما می شود.

در این مقاله کمک می کنیم  اشتباهات را تشخیص داده و از آنها دوری کنید .  اشتباهات رایج رفتاری در محل کار بی حرمتی به مقدسات، بی ظرفیتی، درگوشی های غیرضروری، و عادات بد غذایی از جمله بدترین اشتباهات رفتاری در محل کار هستند این کارها باعث می شود که اعتبارتان جلوی همه از بین برود.

 

بیشتربدانید…

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید