اخبار و اطلاع رسانی

modiriyat zaman-taliem-ir

مدیریت زمان

از جمله ضعف های برخی مدیران، عارضه ی پشت گوش انداختن است. آنقدر در انجام کار تعلل میکنند و آنقدر امروز و فردا میکنند تا کار به آخرین لحظه و به اصطلاح فوتبالیست ها به دقیقه ی نود میکشد. آنگاه عجولانه و از سر رفع تکلیف، کار را سر هم میکنند. این کاهلی عوارضی دارد؛ هم برای مدیر، هم برای سازمان تابعه و هم برای اطرافیان. بلانچارد و گاتری، طی داستانی جذاب، ما را با ابعاد این عیب بزرگ آشنا میکنند.
shenakht ava,el eghlimi-taliem-ir

شناخت عوامل اقلیمی در مناطق گرم و خشک

- اقلیم تا آنجا که با آسایش انسان رابطه بر قرار می کند نتیجه عواملی همچون تابش آفتاب. دمای هوا – رطوبت هوا – وزش باد و میزان بارندگی است.میزان گرما و سرمای شطح زمین عامل اصلی تعیین کننده درجه حرارت هوای بالای آن است. هوا عبور دهنده کلیه طیف های نور خورشید بوده و در اثر دریافت اشعه خورشید دمای آن به طور مستقیم افزوده نمی گردد اما لایه های هوا به وسیله تماس با سطح زمین که در اثر دریافت اشعه خورشید گرم شده اند ; گرم می شوند و سپس لایه های گرم شده هوا , گرمای خود را به وسیله جابجایی به لایه های دیگر منتقل میکنند . جریان هوا و باد نیز باعث تماس بیشتر توده های عظیم هوا با سطح زمین شده و بدین طریق باعث گرمی هوا می شود.
ba bozorgan bazaryabi-taliem-ir

با بزرگان بازاریابی

آگاهی از دیدگاه ها، نظرات و ایده های بزرگان و زبدگان بازاریابی دنیا برای علاقمندان این رشته بسیار مفید و آموزنده است و کتاب، مسیر زندگی حرفه ای و علمی آنان، چالش ها، هشدارها و توصیه های آنان را در مورد آینده بازاریابی بازگو میکند. این کتاب پرفروش و جدید، حاصل گفتگویی طراحی شده و جالب با نظریه پردازان برتر بازاریابی دنیا از جمله فیلیپ کاتلر است که میتوان آنرا کنکاش ایده ها و پدیده های بازاریابی دانست.

مقالات جدید

increase_capital_co