Karhaye-Ghabl-Az-Shaghel-Shodan.[taliem.ir]

13کارهایی که باید قبل از شاغل شدن انجام دهید

چکیده

تصور کنید که به تازگی شغل تازه ای به شما پیشنهاد شده و شرکت جدید هم انعطاف پذیری کافی را در مورد زمان آغاز به کارتان از خود نشان میدهد. سوالی که مطرح میشود این است که برای شروع شغل جدیدتان به چه میزان زمان نیاز خواهید داشت؟ و قصد دارید با آن زمان خالی چه کارهایی انجام دهید؟ متخصصان کسب و کار به این باورند که دست کم یک هفنه تعطیلات قبل از شروع کار جدید به شما امکان میدهد تا از لحاط روانی خود را برای فصل تازه ای از زندگی حرفه ای تان آماده نمایید و به دهن خود استراحت دهید.  1سازماندهی امور شخصی: پیش از آنکه در محل کار جدیدتان استقرار یابید, زندگی شخصیتان را سازماندهی کنید تا استرس یک هفته نخست کاری خود را به حداقل میزانن مناسب خود برسانید. رایان کان بیان گذار گروه Hired  در این رابطه میگوید <اگر تا آن زمان کارهای انجام نشده زیادی در منزل داشته اید که ذهنتان را به خود مشغول کرده بود,وقت آن رسیده تا آن امور نیمه تمام را به سرانجام برسانید. 2رسیدگی به قرارهای معوقه: مریم سالپیتر ,مربی کاریابی و مولف کتاب <نقش شبکه های اجتماعی در موفقیت > و <100 مکالمه برای موفقیت شغلی > در این رابطه میگوید فاصله زمانی که میان ترک یک شغل و آغاز کار جدید وجود دارد بهترین زمان برای انجام معاینات پزشکی عقب افتاده و دریافت مرسولاتی است که نیازمند حضور شما در منزل هستند . به علاوه میتوانید از این زمان برای انجام تمامی کارهایی استفاده کنید که پس از روع کار جدیدتان دیگر, فرصتی برای انجامشان نخواهید داشت.

ABSTRACT

Imagine a new job offered to you recently, and the new firm will show you the flexibility to get started. The question is, how much time will you need to start your new job? What are you going to do with that empty time? Business professionals believe that at least one-sixth of the holidays before the start of the new job will allow you to prepare yourself for your new career season and rest in your mouth. 1. Organize your personal life: Organize your personal life before you start your new job, so that your first week of stress is minimized by stress. “If you’ve had so much homework that took your mind to your own, then it’s time to bring it to the end.” 2 Handling Arbitrary Arrangements: Maryam Salpeter, recruiting trainer and author of the book “The Role of Social Networking on Success” and “100 Conversation for Job Success” In this regard, the interval between the quitting of a job and the start of a new job is the best time to do Medical examinations are delayed and you receive items that require your presence at home. Plus, you can use this time to do all the work that you will not have an opportunity to do after your new work.

Year: 2015

Source : www.Bartarinha.ir

File Information: persian Language/ 15 Page / size: 686 MB

Download

سال : 1394

منبع: www.Bartarinha.ir

اطلاعات فایل : زبان فارسی / 15 صفحه / حجم : MB 686

لینک دانلود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید