BazaryabiAsarbakhsh.[taliem.ir]

101نکته کاربردی در بازاریابی اثربخش

چکیده

1)توجه به نیازهای مشتری را سرلوحه کار خود قرار دهید.2)تا می توانید اطلاعات خود در مورد نیازهای مشتریان جدید و بالقوه را تکمیل کنید. 3)رویکرد خود به بازاریابی را از انزوا خارج، و با دیدی باز و فراگیر با آن برخورد کنید. 4)به عناصر موجود در آمیزه بازاریابی توجه، و اهمیت هر یک از آنها را مشخص کنید. 5)بین قیمت و کیفیت یک تعادل منطقی برقرار کنید. 6)تلاش های خود را به عوامل کلیدی آمیزه معطوف کنید. 7)هر چند وقت یک بار، در آمیزه بازاریابی خود تجدیدنظر کنید. 8)آمیزه بازاریابی خود را با رقبا مقایسه کنید. 9) از قیمتی که رقبای شما بر محصولات و خدمات خود گذاشته اند اطلاع دقیق حاصل کنید. 10) برای اطلاع از نوع نگرش و دیدی که مشتریان نسبت به شما دارند، به تحقیق در بازار بپردازید.11) از کارمندان بخش روابط عمومی در تصمیمگیریهای بازاریابی استفاده کنید. 12)برای تبیین نیازهای مشتری، به جای حدس و گمان، ازتحقیقات استفاده کنید. 13) جمع آوری اطلاعات به تنهایی کافی نیست، شما باید بتوانید از این اطلاعات استفاده کنید. 14) با طرح چند سؤال بازاریابی از مشتریان جدید،  اطلاعات خود را به طور مستمر تکمیل کنید. 15) تلاش کنید تا مشتریان موردی و با ارزش افزوده کم خود را به مشتریان دائمی و با ارزش افزوده بالا تبدیل کنید. 16) عواملی که ممکن است در یافتن مشتریان جدید به شما کمک کنند رامشخص کنید. 17) در آگهی ها و تبلیغات خود و همچنین در مراکز فروش، بر دغدغه ها و دلایل مشتریان برای خرید تأیید کنید. 18) اطمینان حاصل کنید که دلایل خرید مشتری و امتیازات فروش شما در یک نقطه به هم میرسند. 19) هنگام انجام معامله با یک شرکت، ببینید چه شخصی سیاست های خرید را تعیین میکند؟

 

 

ABSTRACT

1) Pay attention to the needs of the customer. 2) You can complete your information about the needs of new and potential customers. 3) Remove your marketing approach from isolation, and deal with it with an open and comprehensive view. 4) Identify the elements in the marketing mix of attention, and the importance of each of them. 5) Make a reasonable balance between price and quality. 6) Focus your efforts on the key elements of the mix. 7) How often do you reconsider your marketing mix. 8) Compare your marketing mix with competitors. 9) Get informed information about the price your competitors have given to their products and services. 10) To investigate the type of attitude and vision that your customers have towards you. 11. Use public relations staff in marketing decisions. 12) Use research to explain customer needs, rather than speculation. 13) Collecting information alone is not enough, you should be able to use this information. 14) Complete your information continuously by designing several marketing questions from new customers. 15) Try to turn your customer and value added customers into high-value, high-value customers. 16) Factors that may help you find new customers. 17) Acknowledge the concerns and reasons of customers to purchase in their ads and advertisements as well as in sales centers. 18. Make sure that the reasons for buying the customer and your sales points come in one point. 19. When dealing with a company, see who determines purchasing policies?

 

 

 

Year: 2016

Source : 0

By : Moa Ali

File Information: Persian Language/ 11 Page / size: 219 KB

Download

سال : 1395

منبع :  0

کاری از : موآ علی

اطلاعات فایل : زبان فارسی / 11 صفحه / حجم : KB 219

لینک دانلود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید