moshakhasat atm-taliem-ir

مشخصات انتقال صوت برروی ATM

ATM فناوری است که برای انتقال صوت از طریق بسته مناسب است، زیرا می تواندتاخیر انتها به انتها را در که یک پارامتر ضروری در QOS برای تحویل صداست تضمین نماید و همچنین به خوبی در ستون فقرات و شبکه های دسترسی ، نظیر شبکه های دسترسی مبتنی بر ADSL برقرار شده است.

کلید پیاده سازی صوت بر روی ATM ، دستگاهی معروف در ATM است که با عنوان عملکرد تعاملی (IWF) شناخته می شود.در شبکه های IP یک IWF با عنوان دروازه ی رسانه شناخته می شود.یک IWF ، وظیفه مندی تعریف شده در یک مشخصات انتقال صوت بر روی ATM را پیاده سازی می کند.این می تواند یک قطعه ی مستقل یا بخشی از یک قطعه ی بزرگ تر باشد. یک IWF می تواند خدمات مختلفی از جمله انتقال صدای PCM (یعنی، صدای 64Kbps) ، صوت کدگذاری شده ، نوشته ، سیگنال دهی تلفن و داده های حالت مداری (یعنی، TI/EI و TI/EI کسری) را ارائه نماید.

انجمن ATM تعدادی از ویژگی های مختلف را برای انتقال صوت بر روی ATM تعریف نموده است. این ویژگی ها را می توان به دو گروه تقسیم نمود. گروه اول ، که مربوط به ترانک کردن ATM برای انتقال صوت است با انتقال صوت بین دو شبکه ی تلفنی سروکار دارد. گروه دوم از ویژگی ها به نحوه ی ارائه ی صوت برای یک کاربر در محیط دسکتاپ یا برای یک کاربر روی ADSL می پردازد.

برای دانلود کتاب بر روی لینک کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید