khodbavary -taliem-ir

خودباوری و راه های رسین به موفقیت


حق هر انسانی در زندگی این است که به یک زندگی پر از موفقیت ، خوشبختی ، لذت و هیجان برسد. اینکه از سلامتی عالی برخوردار باشد استقلال مالی داشته باشد مزایایی است که بتواند راستای هدف خود کارهای ارزشمند انجام دهد. شما برای موفقیت خود چقدر تلاش کرده اید؟ چقدر از توانایی و استعدادهای خود استفاده کرده اید؟ سوال هایی هستند که انسان را به فکر میبرند تا از من درون خود بپرسند واقعا چه کاری برای خود انجام داده اند آیا از این همه استعدادی که خدا به آنها داده استفاده کرده اند که بعد از ان احساس غرور و خوشحالی کنند؟

اولین قدم دراین راه خود باوریست خودباوری یعنی اینکه به نقاط قوتمان توجه کنیم و خودمون رو همون طور که هستیم دوست داشته باشیم ، سپاسگذار خدا باشیم و از خودمون ایراد نگیریم.اگه میخواید که سرنوشتتون دست خودتون باشه واسه خودتون کارکنید هیچکس نمیتونه مانع موفقیتتون بشه اگر محکم پای خودتون بایستید ، اگر خودتون رو باور داشته باشید باورکنید که میتونید. شما اونقدر توانمندید که میتونید به هرچی که در ذهن دارید برسید فقط کافیه به خودتون و یاری خداوند ، رسیدن به همه ی خواسته هاتون ایمان بیارید.

(همیشه سخت ترین قدم اولین قدم است.) خیلی ها میگن که ما۵سال فلان کار رو کردیم نتیجه نداد اما نظر من اینه باید یک کار و انجام بدید که بهش علاقه دارید و این تنها اتفاقی هست که باعث میشه روی کارتون پافشاری کنید. همونطور که میدونید خیلی از کارها هست که زود نتیجه نمیدن و هرچه هدف بزرگ تر باشه شاید نتیجه دیرتر آشکار بشه. پس اگر هدف بزرگی دارید نترسید که دیر یا زود میشه یا ن ، شروعش کنید. فرقی نمی کنه که دیگران چی میگن مهم اینه که اون کار، ایده ای که توی ذهنتون هست و برای خودتون بامعنی و مهمه انجام بدین که بعد از اون احساس رضایت و غرور کنید. پس به خود بگید الان زمان مبارزه ست با یک برنامه بی نظیر به چیزی که میخواید میرسید دیگه نگید ن از فردا شروع میکنم همین حالا وقتشه، دیگه فکرای ناامید و منفی نکنید ضعیف نباشید بشید اونی که باید. (پیروزی برای کسانی هست که تا آخرین ثانیه تلاش می کنند.)

بهترین اتفاق در زندگی شما چه بوده؟ بیشتر بدانید..

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید