nardban-foroosh.[taliem.ir]

نردبان فروش

چکیده

رکود در بازار یک اتفاق علنی است و نمیتوان آن را کتمان کرد و یا نادیده گرفت؛ اما بیشک تمام مشتریان دست از خرید برنداشته اند و درصدی از آنان همچنان به خرید خود ادامه میدهند. سهم ما از این درصد از مشتریان چقدر است؟  درست است که کیک کوچکتر شده است، اما اگر ما بتوانیم سهم بزرگتری از این کیک کوچک شده را از آن خود کنیم، باز هم میتوانیم به سود مورد نظر دست پیدا کنیم. کافی است با بکارگیری شیوه هایی که در این کتاب الکترونیکی به آن اشاره شده است، درصدی از مشتریانی که به رقبای شما مراجعه میکنند را به سوی خود جذب کنید. کارشناسان بازاریابی و فروش معتقدند در دوران رکود توجه به عواملی مثل بازاریابی و فروش و نوآوری، بسیار حیاتی و حائز اهمیت است. بازار ایران در گذشته یک بازار کاملاً انحصاری بوده است و اکثر کسبوکار در ایران به راحتی و بدون داشتن  سیستم بازاریابی و فروش، بدون توجه به برندسازی و نوآوری، به راحتی و بدون هیچ دردسری محصول خود را  میفروشند و این مشتری بود که باید نظر تولید کننده و فروشنده را جلب میکرد تا بتواند به کالا دست پیدا کند؛ اما بازار ایران در شرایط فعلی به یک بازاری نیمه رقابتی تبدیل شده است و در آینده به بازاری کاملاً رقابتی تبدیل خواهد شد. در بازار رقابتی فقط شرکت هایی باقی خواهند ماند که به 2 مقوله بازاریابی و فروش و برندینگ اهمیت داده و در این 2مقوله حرفهایتر عمل کنند. پس برای اینکه به جمع ورشکستگان نپیوندید از همین الآن برای آینده کسب وکار خود قدم بردارید. چرا که هنوز هم روزگار خوش کسبوکار است و این شرایط در آینده سختتر خواهد شد.

 

مقدمه

تحقیقات نشان داده است که هزینه جذب یک مشتری جدید 5تا 01برابر هزینه حفظ مشتریان فعلی است. متأسفانه در ایران به حفظ مشتریان کنونی اهمیت زیادی داده نمیشود و به جذب رضایت مشتری تازه وارد اهمیت بیشتری داده میشود. به این روش، روش دمبلی گفته میشود. در روش دمبلی مشتریان راضی و قدیمی خدمات کمتر دریافت میکنند و قیمت بالاتری پرداخت میکنند و مشتریان جدید و اهل چانه زنی خدمات بیشتر و قیمت بیشتری دریافت میکنند. این کار یک کار مهلک برای هر کسبوکاری است. همه کسبوکارها مشتریانی دارند که مدتهاست به آن  کسبوکار سر نزده اند. از همین الآن به اسناد، فاکتورها، سیستم حسابداری، فروشندگان و حتی دفترچه تلفن خود مراجعه کنید و ببینید کدامیک از مشتریان مدت طولانی است که از شما خرید نکردهاند و یا ارتباطی با شما نداشته اند.

 

ABSTRACT

The downturn in the market is a public occurrence and can not be concealed or ignored, but, unquestionably, all customers have not stopped buying and a percentage continues to buy. What is our share of this percentage of customers? It’s true that the cake has become smaller, but if we can make a bigger share of this small cake, we can still achieve that profit. It is enough to employ the methods mentioned in this e-book to attract a percentage of customers who come to your competitors. Marketing and sales experts believe that it is vital to pay attention to factors such as marketing and sales and innovation during the recession. In the past, the Iranian market has been a completely exclusive market, and most businesses in Iran easily and without any trouble sell and sell their products without any marketing or sales system, regardless of branding and innovation, and this should be the customer’s point of view. The seller and the seller to get the goods, but the Iranian market has become a semi-competitive market in the current situation and will become a fully competitive market in the future. In the competitive market, only companies that remain relevant to the two categories of marketing, sales and branding will be more professional in these two categories. So, so as not to join the bankrupt, just now for the future of your business. Because it’s still a good time to do business, and this will be harder in the future.

 

INTRODUCTION

Research has shown that the cost of attracting a new customer is 5 to 01 times the cost of maintaining current customers. Unfortunately, in Iran, maintaining current customers is not very important and attracting more fresh customer satisfaction. In this way, the Dembli is called. In the dumplings, old and older customers receive less service and pay higher prices, and new customers and bargain purchasers receive more and more services. It’s a deadly job for every business. All businesses have customers who have not been in business for a long time. From now on, look at the documents, invoices, the accounting system, vendors and even your phone book, and see which customers have not bought or contacted you for a long time.

 

 

Year: 2016

Source :  www.karnil.com

By : Hadi Ahmadi

File Information: Persian Language/ 15 Page / size: 849 KB

Download

سال : 1395

منبع :   www.karnil.com

کاری از : هادی احمدی

اطلاعات فایل : زبان فارسی / 15 صفحه / حجم : KB 849

لینک دانلود

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید