salamat vaziat mali-taliem-ir

تاکنون شيوه ها، ابزارهـا و درس هـايي را در زمینه تسـلّط بـر نفـس ارائـه كـرده ايـم.اكنـون ميخواهيم از همه اين ها نتيجه بگيريم و حاصلي به دست آوريم. هر يـك از صـفحات اين بخش را که مطالعه می كنيد، در همان حال به جنبه هاي گونـاگون جسـمي، مـالي و ارتباطيِ زندگي توجه و روشي را ابداع كنيد تا بتوانيد هر روز بر اساس بالاترين معيارهاي خود زندگي كنيد. قبلاً ياد گرفته ايد كه چگونه نظام عصبي خود را شرطي كنيد تا با تغيير رفتار، به نتايج دلخواه برسـيد.

اكنـون مـي خـواهيم بگوييم كه سرنوشت جسماني شما نيز به بستگي اين دارد كه چگونه سـوخت و سـاز و عضـلات خـود را شـرطي كنيـد تـا انرژي لازم و تناسب اندام دلخواه در شما ايجاد شود. كارهايي كه براي مراقبت از جسم و تأمين سلامت خود به طور منظّم انجام می دهيد کدام است؟ چه عاملي سبب مـيشـود كه جسم انسان، با حداكثر توان خود كار كند؟ پيروزي باور نكردني <ستو میتلمن> اهمیت بعضـي از اصـول پايـه را نشـان می دهد. ميتلمن، ركورد دوي استقامت را شكست و مسافت 1609كيلومتر را در 11روز و 19سـاعت دويـد و بـه طـور متوسط روزانه بيش از 135كيلـومتر را طـي كـرد! شـگفت انگيزتـر آنكـه بـه شـهادت نـاظران عينـي، در پايـان مسـابقه، سرِحالتر از تول به نظر می رسيدو كمترين آسيبي از نظر جسمي نديده بود!

برای دانلود رایگان کتاب بر روی لینک کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید