zmzmehaye karafarini-taliem-ir

زمزمه های کارآفرینی: امید و تلاش

(اگر توانمندی های خود را بشناسی و دانش و مهارت لازم را برای توسعه آنها فرا بگیری. میتوانی راهی را انتخاب کنی که هم در آن استعدادهایت شکوفا شود و هم از نظر مالی زندگیات تامین شود.)

داستان امید و تلاش با تکیه بر موضوع کارآفرینی، اولین کتاب از سری کتابهای بچه های امروز، مدیران فردا میباشد. شخصیت داستان نوجوانی ده ساله است که برای رسیدن به خواسته ها و آرزوهایش با شروع تعطیلات تابستان کار در کارگاه پسرعمویش را به دیدن کارتون و برنامه های تلویزیون و بازی در کوچه و خیابان ترجیح داده است. هدف از نوشتن این کتاب آشنایی جوانان و نوجوانان با مفاهیم اولیه مدیریت و سازمان است. در این کتاب خوانندگان با کارآفرینی و ویژگی های افراد کارآفرین آشنا می شوند. فضای داستان با حال وهوای شرایط اقتصادی و اجتماعی ایران نوشته شده است و امید است که بتواند در جوانان و نوجوانان تاثیر گذاشته و آنها را نسبت به نقش و ارزشی که میتوانند در ساختن فردای ایران داشته باشند آگاهتر سازد.

جوانان و نوجوانان زمانی میتوانند سرمایه ملی تلقی شوند که بتوانند در بزرگسالی نقش موثری در اقتصاد جامعه داشته و از طریق به کار انداختن چرخ های اقتصادی کشور بتوانند سطح رفاه اجتماعی را بالاتر برده و کشوری پیشرفته را بسازنند. برای داشتن فردایی بهتر و امیدبخش باید امروز را قدر دانست و از همین نوجوانی پایه های زندگی بهتر را طرح ریزی کرد.

(همانگونه که پوکی استخوان را مرگ خاموش و تدریجی نام نهاده اند، نیاموختن هم مرگ خاموش و تدریجی روح را در پی دارد.)

بیشتر بدانید…


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید